lørdag den 16. august 2014

ÆSKE OG HERRE KORT

En af mine svigerinder har desværre mistet sin mor fornylig, og da jeg havde nogle billeder af
hendes mor som jeg gerne ville give hende, syntes jeg ikke at hun bare skulle have dem i en
kuvert, så jeg lavede denne æske til hende, som hun fik billederne i.
Selve æsken er købt i Søstrene Grene og jeg har dekoreret den med Taligate Marked fra
Riddersholm.
De lækre antik bronce ben er fra Leg og Hobby. Jeg har brugt dies fra Spellbinders og
Cheery Lynn.



















Sådan ser den ud inden i låget.









Jeg har også lavet et herre kort, her har jeg brugt papir fra Studio Light og Riddersholm.
Jeg har brugt dies fra Sizzix, Cheery Lynn og Joy Craft. Den lyse ramme er malet med
Crackled texture paste og sværtet



































                                             Mange scrap hilsner
                                                         Lisa.

12 kommentarer:

  1. WAUW Lisa du går da helt amok i dag. hvor er de bare flotte begge to. Jeg er helt solgt over din smukke æske her, og er sikker på, at din svigerinde bli´r vildt glad for den. Også herrekortet er bare kanon fedt lavet, igen med et utal af fede detaljer overalt. Supr smukt hele vejen rundt m man sige.
    Há en rigtig god week-end.

    SvarSlet
  2. Så lækker en æske du har fået lavet.
    Kortet er også smukt
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  3. Hej Lisa - en smuk smuk æske, papiret passer SÅ godt. KH

    SvarSlet
  4. Beautiful vintage box. It really looks wonderful.
    And your card is gorgeous. Thanks for showing Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tænk at få billeder af sin mor i så smuk en æske, det var meget betænktsom af dig Lisa, mandekortet er råt og meget maskulin. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Det var nogle flotte ting med så mange mange detaljer.

    SvarSlet
  7. Super lækker æske og en smuk tanke af dig. Også et rigtigt flot herrekort med alle dine finesser

    God søndag

    SvarSlet
  8. Wauw ... den æske er fuldstændig vidunderlig. Den er sååå smuk og tanken er også rigtig smuk. Råt og lækkert herrekort også :)

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  10. Hvor er det sødt og betænksomt at du har lavet den æske, og den er også rigtig rigtig flot. Dejlige farver på herre kortet, og mange detaljer.

    SvarSlet
  11. Din æske er bedårende, så smuk. De ben er altså for lækre. Og det er godt nok et gennemført og detaljeret herrekort, vildt flot.

    SvarSlet
  12. Hvor er både æske og kort lækker, det hele er så fuld af flotte og lækre detaljer.
    Mon det snart er tid til en tur til leg og hobby, de fødder til de æsker er da for lækre :) Men det kunne være jeg skulle få brugt dem jeg fik af dig først ;)
    Knus Karina

    SvarSlet